Το να έχεις μια σαφή και διαμορφωμένη άποψη σχεδιασμού είναι ζωτικής σημασίας. Ένας από τους κανόνες που πρέπει να χρησιμοποιείς γι 'αυτό είναι να μην χρησιμοποιείτε πάρα πολλές γραμματοσειρές μέσα σε ένα κομμάτι χαρτιού. Θέλεις το έντυπό σου να έχει ένα καθαρό μήνυμα ώστε να μην δημιουργεί σύγχυση στον αποδέκτη με πολλές και διαφορετικές γραμματοσειρές. Κατά γενικό κανόνα, προσπάθησε να παραμείνεις σε δύο διαφορετικές γραμματοσειρές χρησιμοποιώντας τα διαφορετικά βάρη της γραμματοσειράς (Bold italic Κλπ) για τη διαφοροποίηση και την ανάδειξη περιοχών.
Η πρωτοτυπία είναι το κλειδί του καλού έντυπου
Η πρωτοτυπία είναι το κλειδί όταν είσαι graphic Designer. Το να αντιγράφεις είναι μεν μια «αθώα» κλοπή αλλά δεν θα περάσει απαρατήρητο. Το να συγκεντρώσεις επιρροές και έμπνευση είναι καλό αλλά το να κάνεις απευθείας αντιγραφή συναδέλφων δεν είναι. Με την πρόσφατη αύξηση των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης υπάρχει σοβαρός κίνδυνος η «αθώα» κλοπή να πάρει εξευτελιστικές διαστάσεις. Για παράδειγμα το εμπορικό σήμα των αξεσουάρ της Clair σχολιάστηκε πολύ άσχημα στο twitter για το πόσο «ίδιο» ήταν σε σχέση με τον σχεδιασμό των κολιέ της Tatty Devine.
Κρατήστε την αξιοπιστία σας λοιπόν και τα έντυπά σας αυθεντικά.