Ψηφιακό τυπογραφείο
Εκτύπωση Εντύπων Ψηφιακες - offset εκτυπωσεις, διαφημιστικα Φυλλαδια

Προηγούμενη
Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00118

Μπροσούρες - Μικρές Επιχειρήσεις
Κωδικός:BM00118

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00117

Μπροσούρες - Υγεία & Ομορφιά
Κωδικός:BM00117

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00116

Μπροσούρες - Ψυχαγωγία
Κωδικός:BM00116

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00115

Μπροσούρες - Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες
Κωδικός:BM00115

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00114

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:BM00114

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00113

Μπροσούρες - Μικρές Επιχειρήσεις
Κωδικός:BM00113

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00112

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:BM00112

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00111

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:BM00111

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00110

Μπροσούρες - Μικρές Επιχειρήσεις
Κωδικός:BM00110

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00108

Μπροσούρες - Επιχειρήσεις Διάφορες
Κωδικός:BM00108

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00107

Μπροσούρες - Κατοικίδια & Ζώα
Κωδικός:BM00107

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00106

Μπροσούρες - Ξενοδοχείο
Κωδικός:BM00106

Προηγούμενη

Υπηρεσίες σχεδιασμού κι εκτυπώσεις εντύπων όπως Μπροσούρες και Κατάλογοι προϊόντων.

Σχεδιασμός λογότυπων
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένας σημαντικός τομέας της γραφιστικής. Το λογότυπα εκπροσωπούν τις εταιρείες και πολλές φορές ο πελάτης – καταναλωτής συνδυάζει το σήμα του λογοτύπου με το προϊόν της εκάστοτε εταιρείας. Για τον λόγο αυτό ο επανασχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.
Το χρώμα θεωρείται σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα του λογοτύπου, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για το σχεδιασμό, το οποίο ενδεχομένως έρχεται σε σύγκρουση με τη λειτουργικότητά του.
Ορισμένα χρώματα συνδέονται με ορισμένα συναισθήματα που ο σχεδιαστής θέλει να μεταδώσει. Για παράδειγμα τα δυνατά βασικά χρώματα όπως το κόκκινο τα οποία προορίζονται να προσελκύσουν την προσοχή των οδηγών στους αυτοκινητόδρομους είναι κατάλληλα για τις επιχειρήσεις που απαιτούν τέτοια προσοχή. Στις Ηνωμένες Πολιτείες κόκκινο, λευκό, μπλε και χρησιμοποιούνται συχνά σε λογότυπα για τις εταιρείες που θέλουν να προβάλλουν πατριωτικά αισθήματα. Το πράσινο συνδέεται συχνά με τον τομέα της υγείας και υγιεινής και τελευταία με το περιβάλλον . Το μπλε ή ασημί χρησιμοποιείται συχνά σε τρόφιμα δίαιτας. Σε άλλες περιπτώσεις λογοτύπων πιο υποτονικά χρώματα μπορούν να επικοινωνούν αξιοπιστία, την ποιότητα, τη χαλάρωση, ή άλλα χαρακτηριστικά.

x

Μείνετε πάντα ενημερωμένοι για τις ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ μας!
Επωφεληθείτε από τα ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ στο mail σας!

Συμπληρώστε το e-mail σας εδώ: